Pearle één van de tien klantvriendelijkste bedrijven van Nederland

Op 7 maart jl. heeft CustomerFirst bekend gemaakt dat Pearle Opticiens één van de klantvriendelijkste bedrijven van heel Nederland is. Andere organisaties zijn onder andere Coolblue, Efteling, Greetz en Van der Valk.

Op 20 april aanstaande krijgt één van deze tien organisaties tijdens het jaarlijkse CustomerFirst Gala te horen of zij zich ook hét Klantvriendelijkste bedrijf van heel Nederland mogen noemen. De CustomerFirst Awards zijn dé prijzen voor uitblinkers in customer service, klantcontact en customer experience.

“Klantvriendelijkheid staat bij ons uiteraard zeer hoog in het vaandel. We zeggen niet voor niets: ‘Goed geholpen door Pearle’. We zijn er trots op dat de Nederlandse consument dit ook zo ziet en ons daarin waardeert”, aldus Ilse Heemskerk, marketingdirecteur Pearle Opticiens.

Consumentenpanel
De winnaar wordt bepaald aan de hand van een continu online onderzoek onder Nederlandse consumenten. De respondenten worden willekeurig geselecteerd uit De Onderzoek Groep, het consumentenpanel van het onderzoeksbureau SAMR. In 2016 zijn er ruim 50.000 waarnemingen opgehaald. In de ranking voor de CustomerFirst Awards worden alleen bedrijven die een ondergrens van 100 waarnemingen behalen opgenomen.

Meer over de CustomerFirst Awards: www.customerfirst.nl

Commentaar schrijven

Commentaren: 0