Pearle klantvriendelijkste winkel van Nederland

Op 20 april jl. heeft CustomerFirst bekend gemaakt dat Pearle Opticiens de klantvriendelijkste winkel van heel Nederland is. Andere mededingers waren Ikea, Primera en Rituals.

De CustomerFirst Awards zijn dé prijzen voor uitblinkers in customer service, klantcontact en customer experience.
“Klantvriendelijkheid staat bij ons uiteraard zeer hoog in het vaandel. We zeggen niet voor niets: ‘Goed geholpen door Pearle’. We zijn er trots op dat de Nederlandse consument dit ook zo ziet en ons daarin waardeert.
Foto: Edith Rottink, Rayon Manager en Peter van der Meer,
Retail Directeur.

En bovenal zijn we heel trots op al onze medewerkers die dagelijks in al onze winkels door heel Nederland al onze klanten op een klantvriendelijke wijze service bieden”, aldus Peter van der Meer, Retail Directeur Pearle Opticiens.

Consumentenpanel
De winnaars worden bepaald aan de hand van een continu online onderzoek onder Nederlandse consumenten. De respondenten worden willekeurig geselecteerd uit De Onderzoek Groep, het consumentenpanel van het onderzoeksbureau SAMR. In 2016 zijn er ruim 50.000 waarnemingen opgehaald waarmee dit de grootste publieksprijs van Nederland is.

Meer over de CustomerFirst Awards: www.customerfirst.nl

Commentaar schrijven

Commentaren: 0