Artikelen afhalen via Click & Collect bij Zeeman Vlissingen

Met ingang van 10 februari gingen de niet-essentiële winkels weer open, maar alleen voor het afhalen van artikelen. Deze waren sinds 15 december 2020 gesloten in verband met de harde lockdown.

Bij Zeeman Vlissingen aan de Lange Zelke 9 waren ze blij dat de winkel weer open mag. Voorlopig mogen er nog geen klanten in de winkel, maar via Click & Collect is het mogelijk om artikelen te bestellen.

Zeeman Vlissingen: Klanten gemist!
”He he eindelijk is het zover, je kunt weer aan je vertrouwde spulletjes komen. Wij van de Zeeman aan de Lange Zelke vinden het super fijn dat we al heel wat bekende gezichten aan de deur hebben gezien. Wat hebben wij jullie gemist!!! We weten ook dat vele niet weten hoe je een bestelling kan plaatsen bij ons, en daarom willen wij dit graag met jullie delen zodat iedereen er gebruik van kan maken.” Laat een medewerkster weten via de Facebook pagina Stad Vlissingen.

Collectie te zien via foto's en filmpjes
Via de Facebook pagina van Zeeman Vlissingen staan een groot aantal foto’s en filmpjes met een deel van de collectie. Via de chat kan je vragen stellen en je bestelling doen. Hier maken wij gelijk een bestelnummer aan en spreken we een tijdslot af wanneer je je bestelling af kan halen. Maar je kunt ook telefonisch contact op nemen met de winkel 0880070152.  

Groot aantal winkels via Click & Collect
Zeeman Vlissingen is één van de winkels waar je via Click & Collect artikelen kunt bestellen. Zo kun je ook bij Blokker, Hema, Action, en bij een groot aantal winkels in Vlissingen terecht. Een overzicht is te zien via deze link. 

Wat is Click & Collect
Je betaalt een ''Click & Collect'' bestelling online. Na bestelling ontvang je een e-mail met je orderbevestiging, afhaalbewijs en tijd vanaf wanneer je jouw bestelling kunt afhalen. Je kan je bestelling op komen ophalen vanaf het tijdstip dat in het afhaalbericht aangegeven staat.    

Reactie schrijven

Commentaren: 0