Horecaervaring gebundeld in boek ‘Ober! Ober!’

Stijn van Boxtel (26) en Jordy van Heese (27) uit Vlissingen hebben hun horecaervaring gebundeld in het boek ‘Ober! Ober!’ En noemen het dé gids voor opkomende horecatijgers.OBER! OBER! is hét boek dat iedere starter, medewerker óf ondernemer in de horeca op de plank moet hebben liggen. Met relevante praktijkvoorbeelden, concrete tips en persoonlijke ervaringen geeft het een compleet beeld van de horeca, en nog veel meer!

Op de foto: Jordy van Heese & Stijn van Boxtel  © Lynn Holsheimer

Gids voor nieuw en jong personeel
Twee Zeeuwse jongens die hun ervaringen in de horeca, zowel in Zeeland als daarbuiten, hebben gebundeld om OBER! OBER! te schrijven. Zij merkten dat het inwerken van nieuw en jong personeel er vaak bij inschiet door tijdgebrek als gevolg van drukte. Dit terwijl geschoold personeel juist een enorme boost geeft aan gastbeleving en omzet. OBER! OBER! is bedoeld als een gids voor nieuw en jong personeel om vóór de eerste werkdag gelezen te hebben om zo met een goede basis en vol vertrouwen aan de slag te kunnen gaan.

Achtergrond in de Zeeuwse horeca
Stijn van Boxtel (26) en Jordy van Heese (27) uit Vlissingen hebben allebei een achtergrond in de Zeeuwse horeca en merkten op dat er meestal geen goede manier is om nieuwe medewerkers snel en laagdrempelig wegwijs te maken in het vak. Zonde, want daarmee gaat vaak kostbare tijd en moeite verloren. OBER! OBER! is hun antwoord hierop.

In het boek word je als lezer uitgedaagd bewuster te worden van wat nu écht belangrijk is in 'de kunst van gastvrijheid' en wat voor invloed jij kunt hebben op de beleving van iedere gast. Jordy: “We leggen jou de horeca van A tot Z uit en onze OBER! OBER! guest journey staat hierin centraal. We nemen je mee op de figuurlijke reis die een gast doormaakt en leren je meer over verschillende type gasten, hun verwachtingen en hoe jij in contactmomenten met de gast hét verschil kan maken.”

Stijn: “Je leert waarom je blij moet zijn met een klacht en hoe je communicatief sterk over kunt komen op je gasten. Met de juiste kennis van producten en tips om (bij) te verkopen ontwikkel jij vaardigheden waarmee jij de beste gastvrijheid kunt verlenen en waarde kunt toevoegen voor zowel jouw gast als werkgever.”

In dit boek leer je alles over…
* De kunst van gastvrijheid
* Horecakennis en -vaardigheden
* De beleving van de gast
* Praktijkvoorbeelden, ervaringen & tips
* Effectief communiceren naar gasten

Wil jij een kickstart in de horeca? Haal dan OBER! OBER! in huis en word een echte horecatijger.
Website

Reactie schrijven

Commentaren: 0