· 

Klanten geven de Westerschelde Ferry een dikke 8

De Westerschelde Ferry krijgt een 8,2 van haar passagiers. Dat blijkt uit de OV-Klantenbarometer van 2023 van kennisplatform CROW.

De OV-Klantenbarometer is een landelijk onderzoek naar de mening van reizigers in het stads-streekvervoer, inclusief regionale trein, hoofdrailnet (NS-treinen), vervoer over water en de Waddenveren. Reizigers vullen schriftelijk een enquête in over hun ervaringen. Bij de Westerschelde Ferry hebben 450 passagiers het formulier ingevuld. Het gaat daarbij onder andere over comfort, prijs, veiligheid en informatie.

WSF hoort bij de top van Nederland
In 2023 geeft de reiziger in Nederland het openbaar vervoer een 7,8. Als Westerschelde Ferry scoren we dus een dikke 8! Daarmee horen we bij de top van Nederland en laten we bekende namen zoals Connexxion, NS, GVB en RET achter ons. In 2022 scoorden we als Westerschelde Ferry nog een 7,7.
We scoren het beste op:

·         Het vinden van een zitplaats  (9,3)

·         De uitstraling van de terminals (8,6)

·         Veiligheid tijdens de overtocht (8,8)

·         Stiptheid (9,0)

·         De rijstijl van de bestuurder (in ons geval: de vaarstijl van onze kapiteins ;-), een 9,0)

Als we naar 2022 kijken, scoren we op iedere vraag een hoger cijfer, op één na: het geluid van het voertuig ging van een 7,1 naar een 7.

Passagiers krijgen een bolus
We zijn uiteraard erg trots op dit mooie cijfer. Daarom trakteren we alle passagiers vanaf 9 uur op een bolus aan boord. Op = op.

Reactie schrijven

Commentaren: 0